Forsendelse og returret

Levering

Ordrer bliver leveret med kurertjeneste til hjemmeadresse eller pakkeshop som det fremgår af at leveringsbetingelser i checkout. Leveringstid er typisk 2-5 hverdage. I tilfælde af forsinket levering, vil du blive informeret om årsagen til forsinkelsen, og du får en ny estimeret leveringstid. Hvis du ikke accepterer den nye leveringstid, har du ret til at annullere købet.

Få tilsendt til pakkeshop med Gls: 39 kr.
Hjemmelevering med Gls: 69 kr. 

 

Levering af plakater

Når ordren kun består af plakater (dvs. uden ramme tilføjet) sendes din plakat i en Peléton plakatkasse. Kun nogle af vores plakater er på lager, men for at undgå miljøspild, trykker vi først nogle produkter når varen er købt og bestilt. Leveringstid er typisk 2-5 hverdage.

 

Levering af plakater, rammer og glas

Når du bestiller en plakat, en ramme og glas, eller kun en ramme og glas, eller kun en ramme, sendes din ordre i Peléton plakatkasse til sikker transport af rammer. 

 

Leveringsrisiko

Peléton påtager sig risikoen for, at varerne bliver beskadiget eller mistet under transport fra vores lager til dig. I tilfælde af returnering påtager du dig selv risikoen for, at varerne bliver beskadiget eller mistet læs mere om dette under Returret & returnering.

 

Returret & returnering

Peléton giver dig ret til en 14-dages retur fra den dato, hvor du modtog dine varer.

I tilfælde af returneringer, skal varerne returneres i samme stand, som de var i, da de blev leveret til dig. Varerne skal returneres i Pelétons originale emballage med alt tilbehør. 

 

Håndtering af modtaget produkt(er)

For at kontrollere, at varerne er samme som din ordre, må du kun håndtere og inspicere varerne på samme måde som du normalt gør, hvis du prøver/ser på varer i en butik. I tilfælde af at du har håndteret varerne i større omfang end beskrevet ovenfor, kan du blive debiteret for værdiforringelsen af varerne. Peléton anvender en fuld værdiforringelse (dvs. den fulde værdi af varerne), hvis returnerede varer ikke er i en tilstand, der kan videresælges (som nye varer).

 

Det skal du være opmærksom på inden du returnerer

I tilfælde af returnering af varer, betaler kunden for al porto. Du som kunde påtager dig selv transportrisikoen i tilfælde af returnering. Peléton påtager sig intet ansvar for skader på eller tab af returnerede varer under transport. Vi anbefaler derfor kraftigt, at du overholder vores instruktioner om at returnere varerne i deres originale emballage. Pelétons emballage er designet til at minimere risikoen for skader under transporten.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@peleton.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

 

Tilbagebetaling af returneringer

I tilfælde af en godkendt, modtaget returnering, refunderer vi inden for 14 dage alle betalinger, vi har modtaget fra dig for det returneret køb. Refusioner i tilfælde af fakturabetalinger foretages i første omgang til den specificerede personlige konto. I tilfælde af en kortbetaling, returneres pengene til kortet (dvs. den konto, der er knyttet til kortet), som du har foretaget købet med.