FAQs

Ordre

Her kan du finde svar på spørgsmål om ordre.

Vi sender en ordrebekræftelse, når du har lagt en ordre hos os. Når du har modtaget ordrebekræftelsen, har vi modtaget din ordre. Når vi sender din pakke, modtager du et tracking-link, hvor du kan følge din ordre. 

Hvis du har modtaget et forkert produkt, så beklager vi meget. Det hænder, at der en sjælden gang imellem sker fejl på vores lager. Kontakt os hurtigst muligt på kundeservice@peleton.dk, og så sørger vi for, at der bliver taget hånd om det.

Hvis pakken ikke er blevet sendt, kan vi sandsynligvis nå at ændre leveringsadressen. Kontakt os øjeblikkeligt på kundeservice@peleton.dk med ordrenummer og den korrekte adresse.

Kontakt os via. kundeservice@peleton.dk hvis du vil annullere din ordre. I løbet af vores åbningstider kan vi foretage ændringer indtil det tidspunkt, hvor varerne sendes fra vores lager.

Al behandling af personoplysninger finder sted i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (også kendt som GDPR i henhold til EU's almindelige databeskyttelsesforordning). For fuld information, se venligst vores generelle vilkår og betingelser. Vi lover, at vi behandler alle personlige oplysninger med den største omhu og ansvar.

Forsendelse & levering

Her kan du finde svar på spørgsmål om forsendelse & levering.

Vores leveringstid er mellem 2-4 hverdage. Hvis du bestiller inden kl. 15.00 afsender vi din ordre samme dag. For at undgå miljøspild, trykker vi først produkter, idet ordren afgives.

Når vi har sendt din ordre, modtager du et tracking-link, hvor du kan følge din pakke. Der kan du se forventet leveringstid, leveringssted m.m.

Vi har konkurrencedygtige fragtpriser. Levering til pakkeshop koster fra 39 kr.

Vil du hellere modtage den foran din dør? Godt nyt! Vi tilbyder nemlig også hjemmelevering med GLS som koster 89 kr.

World Wide Shipping: Gå til checkout for at se priser til dit pågældende land.

Du har 14 dage til at afhente pakken, efter du har modtaget en tekstbesked, der giver dig besked om, at pakken er tilgængelig for afhentning. Derefter returneres pakken til os.

Vi sender vores pakker med Bring og GLS.

Brings mål er, at alle deres leverancer skal være helt fossilfri i 2025. Derudover tilbyder de også mange grønne leveringsmuligheder, og har store mål for miljøet.
Læs mere her

Som en førende pakkedistributør er GLS meget bevidst om sit ekstraordinære ansvar over for miljøet og samfundet. GLS ser bæredygtighed som en helhed – både den miljømæssige, den sociale og den økonomiske vinkel af ansvarlighed. Du kan læse mere om deres tiltag her.

Vi sender til alle lande i verden. Fragtrater fremgår i checkout.

Returret & returnering

Her kan du finde svar på spørgsmål om returret og returnering.

Hvis du ønsker at sende en vare retur, kan du benytte dig af det vedlagte returlabel. Det koster 69 kr. som bliver fratrukket det refunderede beløb. Har du bestilt en vare til levering uden for Danmark, skal du som kunde selv betale portoen, hvis du ønsker at sende nogle varer retur.

Når du returnere en vare bedes du bruge den originale emballage. Vores emballage er designet til at minimere risikoen for skader under transporten. Læs kravene for returforsendelser i vores handelsbetingelser.


Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du sende pakken tilbage senest 14 dage efter købet. Du kan købe et returlabel her for 69 kr. der vil blive fratrukket det refunderede beløb. Returforsendelser skal sendes til vores adresse:

Larsbjørnsstræde 5B, 2 sal
1454 København K
Att: Peléton ApS

Når vi har modtaget din returforsendelse og har behandlet den vil du blive notificeret på email.

Peléton yder fuld erstatning i form af et nyt produkt, når en produktionsfejl er verificeret. Det er vigtigt at kigge på produktet omhyggeligt, når det ankommer. Hvis et produkt er beskadiget eller på anden måde er defekt, når det ankommer, skal et krav indgives hurtigst muligt efter modtagelsen. Kontakt kundeservice, hvis du ønsker at indgive et krav vedrørende dit produkt.

Tag billede af ydre- og indersiden af emballagen samt det beskadiget produkt.

Såfremt at dette er relevant, bedes du henvende dig til kundeservice@peleton.dk – vedlæg altid fotos af produktet OG inder- samt ydresiden af emballagen. 

Reklamerede varer skal efter aftale med kundeservice sendes til vores adresse:

Larsbjørnsstræde 5b, 1454 København K

Att: Peléton ApS

Betaling

Her kan du finde svar på spørgsmål om betaling.

Hvis du bruger en discount kode, der ikke virker kan det enten skyldes, at discount koden ikke findes i vores system, at varen allerede er nedsat eller en teknisk fejl. Skriv til os gennem vores chat eller på kundeservice@peleton.dk, hvis du har nogle spørgsmål.

Vi trækker pengene fra din ordre, når varen er afsendt fra vores lager. Den typiske leveringstid er mellem 2-4 hverdage. 

Produkter

Her kan du finde svar på spørgsmål om vores produkter.

Hos Peléton gør vi alt for at tage de mest miljøvenlige valg. Det gælder lige fra tryk af plakaten og helt ned til hver enkelt fragtlabel. Hvis der er en grøn løsning, som samtidig er af høj kvalitet, vælger vi den. Derfor trykker vi vores plakater selv, fordi at opnå fuld kontrol over vores værdikæde og tilbyde dig maksimal kvalitet og en bæredygtig samt ansvarlig produktion. 


Vi gør alt dette, samtidig med vi donerer 5 kvm til beskyttelse og bevaring af regnskoven. Vi samarbejder med Verdens Skove. Du kan læse mere om deres indsats her.

Alle vores trykte materialer er miljøcertificerede. Men hvad betyder det egentlig?

I en miljøcertificeret skov fældes der ikke mere træ, end skoven kan reproducere.

Vores papir kommer fra træer i Norden fra bæredygtigt skovbrug. Det kommer fra et område, hvor der bliver plantet de træer, der er nødvendige for produktionen, og ikke færre, så der er ingen mangel.

Hvis du har et specifikt spørgsmål om vores produkter, kan du kontakte os på kundeservice@peleton.dk

Vi trykker vores plakater selv i København på vores kunstplotter fra Canon. Papiret produceres i norden og er miljøcertificeret. Vores rammer er miljøcertificeret og produceret i Italien. Vores refleksfri glas er også produceret i Danmark.

Det kan du tro! Du kan vælge mellem forskellige beløb til dit gavekort, eller vælge dit eget beløb. Se gavekort her.